SPORTSHOWROOM

    Archive

    Air Force 1 x Tiffany & Co. 1837

    Legendarni par.

    Nike Air Force 1 x Tiffany & Co. 1837
    © Nike / Tiffany & Co.

    Izvrsten par

    29. januarja 2023 se je obiskovalcem Nikejeve strani na Instagramu prikazala mamljiva podoba - preprosta škatla za čevlje z belim napisom Nike swoosh na pokrovu. Čeprav je bil to morda običajen prizor za Nikejevo stran družabnih medijev, je bilo na tej sliki nekaj malce drugačnega. Namesto oranžno-rdeče barve, ki se pogosto uporablja na Nikejevih škatlah za čevlje, je bil na tej sliki takoj prepoznaven odtenek turkizne barve - Tiffany Blue. Ta patentirani odtenek je blagovna znamka newyorškega draguljarskega podjetja Tiffany & Co. Pod škatlo, ki je bila postavljena na nezahtevno belo ozadje, sta bila črn Nike swoosh in napis "Tiffany & Co." Nad njo je bilo napisano "A Legendary Pair.", s čimer je bilo vzpostavljeno prvo uradno sodelovanje Nike x Tiffany & Co.

    © Nike / Tiffany & Co.

    Nezahtevna slika je poleg napovedi partnerstva razkrila zelo malo informacij. Ni nakazovala silhuete Nike, ki bo uporabljena za ta copat, tako da so ljubiteljem obeh blagovnih znamk ostale le skrivnosti, ugibanja in besede "Coming soon ..." (Kmalu bo ...). Istega dne je podjetje Tiffany & Co. delilo isto sliko na svojem Twitterju, Nike pa si je za predstavitev svojega novega podviga vzel celo celotno stran v časopisu New York Times. Kar zadeva zanimanje, je dražljaj dosegel impresivne rezultate: več kot 6000 retvitov na Tiffanyjevi strani na Twitterju in več kot 1,4 milijona všečkov za Nike na njegovi strani na Instagramu. To je bil zagotovo zelo iskan model.

    Zanimiv nabor predmetov

    Dva dni pozneje, 31. januarja, so tisti, ki so nestrpno čakali na več informacij, dobili še en napovednik - serijo štirih slik, na katerih so bili upodobljeni edinstveni srebrni predmeti, na katerih so bile lasersko vtisnjene blagovne znamke obeh podjetij. Ti predmeti so namigovali na nekatere vidike sodelovanja, saj sta bila dva od njih postavljena na modro ozadje Tiffany Blue, drugi pa so ležali na beli površini z belim ozadjem, ki je spominjalo na tipične slike podjetja Nike. Prvi je izkoristil belo podlago in prikazoval krtačo za čevlje v prozornem steklu pod napisom "Ne pozabite na jezik". Njegove temne ščetine so namigovale na barvo čevlja, saj se te običajno uporabljajo za obdelavo temno obarvanih materialov, medtem ko je poudarek na jeziku nakazoval, da bi lahko bila na tem elementu zanimiva podrobnost. Druga slika je prikazovala ropotuljico za čevlje na ozadju Tiffany Blue pod napisom "For a More Subtle Flex.", kar je morda nakazovalo uporabo prožnih materialov ali subtilno oblikovanje. Od družbe Tiffany & Co. se je morda pričakovalo, da bo ustvarila ostentativen dizajn, morda pa je to nakazovalo, da se bodo takšnim pričakovanjem uprli.

    © Nike / Tiffany & Co.
    © Nike / Tiffany & Co.

    Sledila je verjetno najbolj razkrivajoča od štirih slik. Spet z belim ozadjem je prikazovala čipko Tiffany Blue, ki je bila urejena, kot da gre za ogrlico ali zapestnico, zelo podobno kompozicijam, ki jih podjetje za nakit uporablja za svoje izdelke. Na sredini čipke je bila srebrna dubra, na kateri je bil poleg napisa "AF1" izklesan majhen logotip "TCo". Slavna blagovna znamka ene od najbolj ikoničnih silhuet podjetja Nike je ljubiteljem športnih copat povedala vse, kar so morali vedeti - to naj bi bil dizajn Air Force 1. Besede nad sliko so povedale vse: "Laced to Perfection." Zadnja slika, ki je bila ponovno postavljena na ozadje modre barve Tiffany Blue, je prikazovala obesek s piščalko, pod katerim so bile besede "We Made the "Bells and Whistles" Whistle". Ta četrti in zadnji element bi lahko razumeli kot prikimavanje športni dediščini modela AF1, besede pod piščalko pa so nakazovale, da bo zasnova res nekaj posebnega. Te štiri fotografije je spremljal komentar: "Ko so rekli "Just do it," smo jih poslušali.", ki se sklicuje na znameniti slogan podjetja Nike.

    © Nike / Tiffany & Co.
    © Nike / Tiffany & Co.

    Resnično legendarni par

    Čeprav so te štiri slike ljudem omogočile vpogled v nekatere vidike zasnove, ne bo dolgo trajalo, preden bodo oboževalci obeh blagovnih znamk lahko videli, kako točno je videti. Tiffany & Co. je namreč še isti dan objavil videoposnetek, v katerem je predstavil ta športni copat. Čeprav je trajal le nekaj sekund, je omogočil celoten pogled na par, pa tudi globlji pogled na srebrni zavihek, ki krasi peto. Na koncu je zaslon zapolnila modra barva Tiffany Blue in besede "Legendarni par.", besedna zveza, ki je zdaj postala prepoznavna kot slogan sodelovanja, z dvojnim pomenom, ki priznava neverjeten status obeh blagovnih znamk, hkrati pa izraža njune ambicije za par čevljev. Komentar se je preprosto glasil: "Res legendarni par.", kar naj bi bil Tiffanyjev odgovor na prvotni slogan v celotni kampanji.

    Edina stvar, ki je boljša od združitve dveh legend, so tri

    Po tem ogledu sta se obe podjetji za nekaj časa umirili in pustili svoje oboževalce v pričakovanju, kaj bo sledilo. Minili so trije tedni, preden je bil 22. februarja objavljen naslednji napovednik. Za večjo prepoznavnost sodelovanja so k sodelovanju pritegnili profesionalca iz lige NBA Carmela Anthonyja. V videoposnetku ga vidimo, kako v elegantnem smokingu stopa na prizorišče fotografiranja za podjetje Tiffany. Ko pride na snemanje, vpraša, kje je nakit, in dobi odgovor, da je na njegovih nogah. Rahlo zmeden pogleda navzdol in glasba se začne vrteti, ko prvič vidimo čevlje na nečjih nogah. Komentar, ki spremlja videoposnetek, pravi: "Edina stvar, ki je boljša od združitve dveh legend, so tri.", kar še naprej poudarja legendarni status vseh in vsega, kar je vključeno v to sodelovanje.

    © Nike / Tiffany & Co.
    © Nike / Tiffany & Co.

    Tudi podjetje Tiffany & Co. je želelo izkoristiti to novo partnerstvo in je na svojih straneh družbenih medijev objavilo dve fotografiji. Na eni je Anthony na širokem posnetku v obleki in čevljih, na drugi pa je od blizu videti čevlje, na katerih je poravnal jezik. Beseda "Tiffany" je jasno vidna v elegantni, slogovni pisavi, ki se priklanja arhivskemu logotipu Tiffany, prav tako kot zapestnica Tiffany's na njegovem desnem zapestju. Komentar ob slikah ponovno uporablja slogan sodelovanja: "Res legendarni par. @carmeloanthony nosi nove Nike/Tiffany Air Force 1 1837.", čemur sledi hashtag #NikexTiffany. Ta kratka izjava je razkrila tudi ime čevlja - 1837 -, ki je bilo izbrano v spomin na leto, ko je bilo ustanovljeno podjetje Tiffany's.

    Še ena legenda

    Čeprav je bila to prva uradna fotografija nekoga, ki je nosil čevlje Nike x Tiffany AF1, so fotografi že nekaj tednov prej vanje ujeli fotografije drugega slavnega košarkarskega zvezdnika. LeBron James, ki slovi po svojih spretnostih na igrišču, pa tudi po sodelovanju z Nikejem, je bil konec januarja ujet v novem modelu. Takrat je nosil tudi prilagojeno jakno Tiffany & Co. x Nike z enako črno in Tiffany Blue barvno shemo, kot je bila vidna na supergah, kar je poskrbelo za resen razmah partnerstva.

    Sodelovanje z dediščino

    Kombinacija vrhunskega draguljarskega podjetja in ene najuspešnejših športnih znamk na svetu je zagotovo ustvarila ikonično sodelovanje, kar je podjetje Tiffany & Co. potrdilo na svoji spletni strani v Združenem kraljestvu. Tu je podjetje prikazalo več slik dizajna in partnerstvo z Nikejem opisalo kot "ikonično združitev dveh legendarnih ameriških blagovnih znamk". Poleg praznovanja njunega sodelovanja je podjetje Tiffany's želelo, da bi bil čevelj tudi simbol dediščine in izdelave te blagovne znamke. Da bi to poudarili, so v razdelku z naslovom "Do podrobnosti" predstavili skrbnost in natančnost, ki sta bili potrebni za izdelavo različnih elegantnih elementov, vidnih na paru. Medtem ko je pièce de résistance srebrni element na peti, je končni simbol sodelovanja takoj prepoznavni Nike swoosh v modri barvi Tiffany Blue na obeh straneh. Drugje na spletni strani se je pojavila škatla s skupno blagovno znamko, ki je bila uporabljena za dobavo športnih copat in je z uporabo modre barve Tiffany Blue in šumnikov na zunanji strani ter osupljive oranžno rdeče barve, ki je spominjala na znameniti Nikejev infrardeči ton, z besedo "Tiffany", elegantno natisnjeno na vrhu na notranji strani, ponovno ujela vizijo obeh podjetij. Poleg teh vabljivih slik je podjetje Tiffany & Co. z velikim napisom "Bodite prvi, ki boste izvedeli o prihodnjih sodelovanjih" napovedalo tudi nadaljnje izdaje v okviru partnerstva z družbo Nike.

    © Nike / Tiffany & Co.
    © Nike / Tiffany & Co.

    Čista zasnova

    Podobni razdelki so se pojavili tudi na ameriški spletni strani podjetja Tiffany, vključno z delom z naslovom "A Sterling Idea", ki je razkril nekaj navdiha za lasersko vtisnjeno srebrno ploščico v peti športnega copata, ki je bila oblikovana v sodelovanju z blagovno znamko. Z njo je blagovna znamka počastila svoje strokovno znanje in izkušnje pri ustvarjanju srebrnega nakita, ki ga je začela izdelovati v petdesetih letih 19. stoletja. Na njej je tudi številka 925, ki se, kot pojasnjuje spletna stran, nanaša na kakovost srebrnih izdelkov podjetja. Ti vedno vsebujejo 92,5 % srebra in le 7,5 % drugih kovin, s čimer dosegajo odstotno stopnjo ameriškega standarda za srebro sterling. Enako visok standard je veljal za srebrne dodatke, ki so bili prikazani na ameriški spletni strani ob besedah "Bodite pozorni na srebrne dodatke, navdihnjene s srebrom Nike/Tiffany, ki bodo na voljo 7. marca". To je isti dan, ko je bil izdan par čevljev v omejeni izdaji, čeprav so morali tisti, ki so želeli dobiti par, prijaviti svoje zanimanje že 3. marca, da so imeli možnost za nakup.

    Brezčasna popolnost

    Nike je v svoji aplikaciji SNKRS objavil dve ločeni strani. Na prvi je bil opis čevlja in sodelovanja skupaj z nizom fotografij z različnih zornih kotov, ki prikazujejo različne elemente zasnove. Opis se je začel takole: "Od New Yorka do sveta, brezčasna popolnost je videti dobro kjer koli - od 57. do 125. in še dlje." S tem so bili potrjeni cilji projekta - ustvariti brezčasen dizajn, kar je bilo doseženo z uporabo "vzvišenih dotikov" in "luksuznih detajlov". Takšne lastnosti so bile dodatno poudarjene v drugem delu aplikacije SNKRS, ki se je osredotočil na superge Air Force 1 x Tiffany & Co. Prikazana je bila montaža petih slik, ki so prikazovale določene vidike sodelovanja, od srebrnega dela pete do modre škatle Tiffany Blue, na koncu pa se je pod besedami "Legendarni par" prikazal klasičen pogled na čevelj s strani na ozadju Tiffany Blue.

    © Nike / Tiffany & Co.

    Legendarno sodelovanje za veliko mesto

    Sodelovanje Nike x Tiffany & Co. je po vsem svetu naletelo na izjemno navdušenje. Kot je Nike navedel na svoji spletni strani, je bil izdelani športni copat predstavnik "samega New Yorka ter mostu med košarko in uličnim slogom, zaradi katerega je model AF-1 postal ikona crossoverja, kakršna je danes". Tako blagovno znamko Tiffany & Co. kot tudi Air Force 1 je opredeljevala njuna povezanost z mestom, zato je bilo sodelovanje z modelom AF1 primerna kombinacija dveh legendarnih imen. Z besedami, kot so "eleganca", "razkošje" in "prefinjenost", povezanimi z oblikovanjem, je Air Force 1 x Tiffany & Co. "1837" morda pravkar predstavlja popolno predstavitev tega velikega mesta.

    Preberi več

    SPORTSHOWROOM uporablja piškotke. O naši politiki piškotkov.

    Nadaljuj

    Izberi svojo državo

    Evropi

    Amerike

    Azija Pacifik

    Afrika

    srednji vzhod