Nike Janoski
72 izdelkovEleganten čevelj za skejtanje, ki pooseblja značaj svojega soimenjaka.
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ SE
- "City of Cinema"
- €99,99
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ ‘Electric Pack’
- "Safari"
- €99,99
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Summit White"
- €84,99
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Black & White"
- €84,99
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Summit White & Black"
- €94,99
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Black & White"
- €94,99
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ Premium
- "City of Style"
- €99,99
- Nike
- SB Stefan Janoski
- "Burgundy Crush"
- €69,99
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM
- "Black & White"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Camo"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Alabaster & Chili Red"
- Nike
- SB Janoski+
- "Lilac & Medium Soft Pink"
- Nike
- Janoski SB Zoom Stefan Janoski
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM Premium
- "Cashmere"
- Nike
- SB Stefan Janoski Canvas OG x Wacko Maria
- "Leopard"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Sashiko Pack"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip RM x Leo Baker
- "Orange Label"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip RM x Matriz
- "Porte Alegre Plaza"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM x Violent Femmes
- "White & Yellow"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Obsidian"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Triple White"
- Nike
- Janoski G
- "White Gum"
- Nike
- Janoski G
- "Black Gum"
- Nike
- SB Air Max Stefan Janoski 2 Moc
- "Black & Pale Ivory"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Knicks"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip
- "Lakers"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip Mid RM
- "Black & Pale Ivory"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM
- "Dusty Peach"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Premium
- "Bronze"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM
- "Watermelon"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM Premium
- "Floral"
- Nike
- SB Air Max Stefan Janoski 2
- "White & Black"
- Nike
- SB Air Max Janoski 2
- "White Gum"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM
- "Vivid Purple & Laser Blue"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM
- "Light Armory Blue & Vivid Purple"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Lucid Green & Obsidian"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM
- "Summit White & Court Blue"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM
- "Triple Black"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Mid Crafted
- "Black"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Stefan Janoski Max
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Cobra"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski x Wacko Maria
- "Leopard"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski OG
- "Black & White"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip
- "Black & White"
- Nike
- SB Stefan Janoski Max QS
- "Mosaic"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Elite
- "Cork"
SB Janoski
Stefan Janoski drsanje izvaja v presenetljivo sproščenem slogu, pri čemer drzne trike izvaja z lahkotno gracioznostjo, zaradi česar so še posebej impresivni. S tem si je prislužil občudovanje in spoštovanje v drsalni skupnosti. Medtem je v zasebnem življenju človek z ustvarjalnim duhom, ki že od otroštva ljubi umetnost. Še danes ohranja številne umetniške hobije, kot so pisanje, igranje glasbe, kiparjenje in slikanje. Konec devetdesetih let je kombinacija njegove ljubezni do drsanja in te prirojene ustvarjalne energije prinesla izjemen čevelj: znameniti Nike Janoski.
V Kaliforniji vzgojeni Janoski se je podjetju Nike pridružil leta 2002 kot del prizadevanj za ustanovitev oddelka za skateboarding, Nike SB, s strokovnimi nasveti skejterjev. Čez čas je znamka spoznala, da je Janoski nadarjen, strasten umetnik s konkretnimi idejami o tem, kaj želi od skate čevlja, in z neomajnim, neposrednim odnosom do svojega dela. Skratka, našli so popolnega človeka za oblikovanje naslednjega modela za skejtanje. Tako se je začelo dolgoletno partnerstvo, ki je spremenilo smer Nikejevega oddelka za skejtanje.
V tistem času Janoski ni bil navdušen nad večino čevljev za skejtanje, zato je, ko mu je Nike predstavil potencialni dizajn, zavrnil tako na podlagi sloga kot uporabnosti. Odločil se je, da bo naredil svoje skice in pri tem uporabil umetniške sposobnosti, ki jih je razvijal vse življenje. Kot mladenič je odraščal v skejterskem okolju, ki je sprejemalo čevlje, ki niso bili narejeni za ta šport, ampak so bili zanj dobro prilagojeni. V devetdesetih letih je Nike izdal nove modele košarkarskih čevljev z debelejšimi podplati, ki niso nudili občutka povezanosti z desko, ki so ga pri prejšnjih modelih cenili številni rolkarji, zato so postali manj priljubljeni v tej sceni.
Janoski je želel vrniti tanjši podplat in se izogniti po njegovem mnenju pretiranemu oblazinjenju, ki je pestilo številne modele tistega časa, ter ustvariti čevelj, ki bi ustrezal potrebam njegove skupnosti. Začel je pripravljati ročno narisane slike svojega popolnega čevlja za skejtanje in po sodelovanju z višjim kreativnim direktorjem podjetja Nike Jamesom Arizumijem in Kevinom Imamuro iz podjetja Nike Footwear je Janoski našel točno to, kar je želel. Zasnova je pokazala minimalistično silhueto, ki je bila videti povsem drugače kot drugi čevlji, ki jih je izdelal Nike. Imel je zelo posebne zahteve: v njem ni smelo biti nobenih odvečnih elementov in uporabljena je morala biti le minimalna količina tkanine. Zahteval je raven prst, jezik brez dodatnega oblazinjenja in papirnato tanek podplat, da je lahko čutil desko pod nogami.
Za Janoskega so bili to temeljni vidiki oblikovanja, vendar je bil njegov minimalistični pristop nekoliko oddaljen od takratnega Nikejevega cilja, da z vsakim novim modelom pokaže vznemirljiv tehnološki napredek. Nike je pričakoval nekaj bolj visokotehnološkega, kot so bila njihova druga sodelovanja s športniki, ne pa minimalističnega dizajna, ki je spominjal na preteklo obdobje. Vendar se Janoski ni pustil odvrniti. Zanj je bil Nike blagovna znamka, ki je lahko prelomila konvencije. Natančno je vedel, kakšen mora biti čevelj, in ni ga skrbelo, da bi izgubil posel. Navsezadnje ga je oblikoval zaradi svoje strasti do drsanja in ne zaradi slave ali priznanja. Če je želel imeti svoj čevelj s podpisom, je bilo to nekaj, kar je imel rad, sicer to ni imelo smisla. Ta pristop mu je omogočil, da je brez omahovanja vztrajal pri svojem in na koncu je blagovna znamka pristala na njegove predloge. Edini kompromis, ki ga je Janoski sprejel, je bil, da je dovolil, da se na zgornji del doda šumnik, saj se je strinjal z Arizumijem, da bi bilo dobro poudariti, da gre za Nikejevo zasnovo, glede na to, da je videti tako drugače kot vsi drugi čevlji.
Ko je bil dogovorjen dizajn, je bil prototip poslan v tovarno za proizvodnjo. Bil je tako okrnjen, da so pri podjetju Nike sprva rekli, da ga ne morejo izdelati, saj je bil prenizko pri tleh, da bi ga bilo mogoče zakonito izdelati. Nike je izkazal zaupanje v preprosto, a nekonvencionalno zasnovo modela Nike Janoski in podpisal vrsto odstopanj, ki so omogočila izdelavo čevlja - odločitve, ki je v naslednjih letih zagotovo niso obžalovali.
Ko je čevelj Nike SB Zoom Janoski leta 2009 prišel na prodajne police, je bil preprosto znan kot "Janoski". V njegovi praktičnosti se je pokazala skejterjeva ljubezen do svojega športa, prav tako pa tudi njegovo razumevanje potreb njegovih vrstnikov. Zaradi svojega skromnega sloga, pomanjkanja oblazinjenja in vsestranskosti je postal izjemno priljubljen, zato je bilo treba kmalu naročiti več modelov, da bi zadostili naraščajočemu povpraševanju. V skejterski skupnosti je bila ključ do uspeha tega modela njegova posebna zasnova, prilagojena skejterjem. V skladu z minimalistično estetiko je imel čevelj zelo malo tehnologije, razen podplata iz vulkanizirane gume, ki je bil v uporabi že desetletja. Čeprav je bil prvič dodan čevlju Nike SB, je bila uporaba te vrste podplata za skejterja povsem smiselna, saj je zagotavljal odličen oprijem in občutek, da kolesarja od deske ne loči skoraj nič. Poleg tega je bil presenetljivo trpežen in se je zlahka uvajal, tako da je bil pripravljen za drsanje skoraj takoj, ko je prišel iz škatle.
Poleg tega, da je model pritegnil pozornost številnih drsalcev, je postal priljubljen tudi zunaj drsalnih krogov. Preprostost, ki je bila vgrajena v zasnovo, je bila njegova največja prednost, saj je bil dovolj vsestranski, da je bil široko uporaben. Poleg tega ga je bilo enostavno izdelati, zato je bil veliko bolj dostopen in cenovno ugoden kot številni drugi modeli. Tudi sam Janoski je bil velik oboževalec čevlja. S tankim jezikom, dolgim ravnim prsti in izjemno tankim podplatom je bil točno to, kar je pričakoval. Pravzaprav je bil nad njim tako navdušen, da je drsal v originalnem paru, ki mu ga je dal Nike, dokler ni bil preveč obrabljen za uporabo.
Od leta 2009 je bilo izdanih več različic modela Janoski, pri čemer je Nike v novejše različice dodal nekaj svojih visokotehnoloških inovacij. Dobil je preobrazbo Air Max, ki se je izkazala za eno najbolj priljubljenih izdaj Nike SB doslej, dodana mu je bila tehnologija Zoom in nastopal je v številnih sodelovanjih. Ob praznovanju desetletnice je izšla kolekcija Remastered v štirih različnih stilih: slip-on, velcro, low-top z vezalkami in mid-top z vezalkami, s čimer je ponovno pokazala svojo vsestranskost. Janoski je celo prepričal Nike, da je izdal nekaj modelov RM brez napisa swoosh, kar mu je končno omogočilo, da je dobil ultimativni minimalistični drsalni čevelj, ki si ga je vedno želel.
Janoskijeva preprosta zasnova je presegla prejšnje skejterske modele in postala ena najbolje prodajanih Nikejevih skejterskih silhuet. V svojem življenjskem obdobju je bila kombinirana z ogromno različnimi Nikejevimi modeli in je uživala izjemno priljubljenost. Tako kot človek sam je tudi Nike Janoski prava ikona tako skejterske skupnosti kot širšega sveta.