SPORTSHOWROOM

Nike

TN98 x A-COLD-WALL*

Brezčasna posodobitev legendarnega športnega copata Tuned Air.

Nike TN98 x A-COLD-WALL*
© Nike / A-COLD-WALL*

Naraščajoče partnerstvo

Avantgardna modna znamka A-COLD-WALL* Samuela Rossa je začela sodelovati z družbo Nike leta 2017. Njuno prvo sodelovanje je bila predelava ene najbolj ikoničnih športnih copat te znamke - Air Force 1 -, leta 2018 pa sta se kmalu lotila modela Zoom Vomero 5. Vsakič sta spremenila videz izvirnika z neobičajnimi značilnostmi, posodobljenimi materiali in drobnimi podrobnostmi blagovne znamke. Po tem je trajalo še pet let, preden je ustvarjalno partnerstvo predstavilo naslednji čevelj, vendar je bilo vredno počakati, saj sta izbrala še enega titana iz obsežnega Nikejevega preteklega kataloga - Air Max Plus.

© Nike / A-COLD-WALL*

Zgodnji pogled

Zgodnji pogled na copat je predstavil Samuel Ross sam na svoji strani design.by.samuelross na Instagramu, ko je 19. junija 2023 objavil šest fotografij, opremljenih s slikami, na katerih drži v rokah modro različico skupnega čevlja Nike TN98 x A-COLD-WALL*. Vmesne slike so vsebovale dražljaje, kot so bližnji posnetek vložkov z zapleteno belo blagovno znamko in napisom "Precision" na sprednjem delu stopala, slika povsem bele barve na mizi poleg nekaj škatel za čevlje, druga slika Rossa s to različico v roki in nazadnje pogled na House Blue na njegovih nogah, ko je prečkal cesto. Iz teh fotografij je bilo že jasno, kaj bo sestavljalo večino sodelovanja, vendar je bilo treba razkriti še veliko podrobnosti.

Prvi napovednik ACW*

Sam A-COLD-WALL* je začel o TN98 objavljati šele 4. septembra istega leta, ko je bil objavljen napovednik z eno sliko. Na njem je bila prikazana oseba, ki je sedela na tleh v zatemnjeni sobi in imela pred seboj iztegnjene noge. Nagnila se je naprej, da bi se dotaknila svojih čevljev, katerih spodnji del je bil obrnjen proti kameri, vendar je bilo zaradi slabe osvetlitve težko razbrati, kateri model športnih copat je nosila. Vseeno je bil viden en razpoznavni znak - nepozabni šestkotni logotip Tn. Nahajal se je na sredini podplata čevlja, njegova rumena barva in besedilo Tn sta bila nezamenljiva, zato ni bilo dvoma, na čem bo temeljilo sodelovanje. Razen tega je bilo veliko prepuščeno domišljiji, saj je sliko obkrožala dvojna blagovna znamka, komentar pa je preprosto spodbujal ljudi, naj se registrirajo na spletni strani modne znamke, kjer bodo prejemali posodobitve.

© Nike / A-COLD-WALL*

"Vse je mogoče"

Samuel Ross se je na svoji strani na Instagramu odločil za manj minimalističen pristop in objavil serijo fotografij, na katerih so dokumentirane vse skupne superge Nike x ACW*, vključno s tremi prihajajočimi barvami AM Plus. Vsaka slika je bila ličen stranski profil z oznako izdelka čevlja v drobnem zapisu na desni strani ter letnico in številko četrtletja izdaje na levi strani. Komentar je omogočil vpogled v Rossove občutke o njegovem delu z znamko čevljev: "Zoreti, preučevati in razvijati profesionalno partnerstvo do leta 2023 je bila velika čast. Vse je mogoče." To zaključno sporočilo je pokazalo njegov optimizem in opolnomočenje, ki ga je želel posredovati s copatom.

© Nike / A-COLD-WALL*

Tretji ustvarjalni partner se pridružuje

Od takrat naprej je ustanovitelj A-COLD-WALL* zrcalil vzorec objavljanja blagovne znamke in naslednje slike objavil 7. septembra. Na ta dan sta oba objavila tri slike kompozicije, ki jo je ustvaril iskani fotograf Gabriel Moses, ki je bil zaradi svojega dela pri zajemanju slik in vodenju projekta omenjen med celotno kampanjo. Tu so bili v objavi predstavljeni bližnji posnetki z njegove umetnine, ki jo je navdihnil renesančni slog 17. stoletja in je prikazovala skupino modelov, oblečenih v model Air Max Plus, ki so leteli skozi oblake. Celotna slika se je še isti dan pojavila na Mosesovi strani na Instagramu skupaj s komentarjem: "Nekdo je rekel airmax in vzel sem si jo k srcu." Medtem je podjetje A-COLD-WALL* projekt poimenovalo "The Renaissance" in ljudi napotilo na svojo spletno stran za posodobitve, Samuel Ross pa se je osredotočil na pozitivno sporočilo partnerstva in zapisal: "Pravo sodelovanje. Kmalu boste to videli v velikem obsegu v večjih mestih. Črno britansko umetništvo cveti."

© Nike / A-COLD-WALL*

Pridobivanje zagona

Z vsemi temi tremi objavami o projektu Nike x ACW* TN98 je kampanja začela dobivati zagon, naslednji dan pa se je vključil tudi Nike. V skupni objavi z A-COLD-WALL* 8. septembra so na svoji strani nikesportswear na Instagramu objavili štiri Mosesove elegantne fotografije. Vsi široki posnetki so prikazovali isto skupino modelov iz projekta "The Renaissance", ki so pozirali v barvah Onyx in Stone v temnem okolju na betonskem ozadju. Komentar je povzel skupne športne copate z besedami "ACW_NIKE TN98. Preplet prefinjenosti in abstrakcije skozi prizmo brezčasnega ikoničnega modela Air Max Plus 98." Poleg tega je objavil datume izida čevlja - globalno 12. septembra na spletni strani a-cold-wall.com in 21. septembra v aplikaciji SNKRS.

© Nike / A-COLD-WALL*

Podrobnejši pogled

Kampanja se je nato nadaljevala 10. septembra, tokrat z istima slikama, objavljenima na Instagramu nikesportswear in tudi na Instagramu A-COLD-WALL*. Na vsaki od njih sta bili od blizu prikazani Mosesovi fotografiji modelov, ki sta nosila najprej povsem črno, nato pa še povsem belo različico. Tako so si lahko tisti, ki se veselijo izdaje, pobliže ogledali obe barvni različici, medtem ko je ACW* v komentarju ponovil datume izdaje, Nike pa je sodelovanje opisal kot "četrto poglavje v globoko ukoreninjenem partnerstvu @acoldwall".

© Nike / A-COLD-WALL*

Končni zagon

11. septembra, ko se je bližal datum zgodnjega dostopa, je podjetje A-COLD-WALL* pripravilo dve objavi. Prva je vsebovala šest slik, ki so podrobno predstavile barvni različici Onyx in Stone ter se osredotočile na podrobnosti, opisane v komentarjih, kot so "zgornji del iz polnozrnatega usnja s toplotno oblikovanim eksoskeletom", "lasersko vrezan @nike swoosh in grafične aplikacije" ter "rebrasta zaščita pete iz TPU s shematično podlago". Za vsakogar, ki se je že vsaj bežno zanimal za dizajn, bi bil to zadnji korak, saj je pokazal, kako prefinjena in natančna je bila izdelava tega športnega copata. Da bi bila izdaja še bolj odmevna, so bili v drugi objavi predstavljeni štirje posnetki losangeleškega oglasnega panoja, na katerem je bil prikazan renesančno navdihnjen izdelek Gariela Mosesa. Samuel Ross je tisti dan na svoji strani na Instagramu delil le eno sliko istega oglasnega panoja. Preprosto jo je pustil brez komentarja, Moses pa je prvi odgovoril z emotikonom dveh kozarcev šampanjca, ki se spotikata - subtilen nazdrav na njuno skupno delo. Naslednji dan sta se na Instagramu podjetja ACW* pojavila preprosta profila barvnih različic Onyx in Stone na belkastem ozadju z dvojno blagovno znamko na dnu vsake od njiju, ki je mirno sporočala, da je čevelj že na voljo.

© Nike / A-COLD-WALL*

Modra barvna različica The House Blue

Zdaj, ko sta bili ti dve barvni različici na svetu, sta se blagovni znamki lahko posvetili izdaji barvne različice House Blue, ki naj bi izšla 18. septembra. Štiri dni pred tem se je na Instagramu A-COLD-WALL* pojavil videoposnetek nekoga, morda celo samega Samuela Rossa, ki se v modri različici nove Nike Air Max Plus sprehaja po tekočem traku. V ozadju je igrala atmosferična glasba, sam videoposnetek pa se je izmenično rezal. V komentarju so bili ljudje pozvani, naj se registrirajo na spletnem mestu, kjer bodo prejemali posodobitve. Pred tem je bila 17. septembra objavljena še ena objava, v kateri sta bila prikazana dva posnetka z Mosesovega fotografiranja, tokrat modela, ki sta stala v modrem modelu športnih copat House Blue. V komentarju je omenjen fotograf iz Londona, prav tako pa tudi datum izida čevlja. Ob izidu te tretje barvne različice je blagovna znamka ponovno objavila štiri fotografije, ki so se osredotočile na posebne podrobnosti zasnove, vključno z edinstvenimi vidiki, kot so graviran swoosh in geometrijski kvadrati, drobni napisi na podplatu, vidna enota Air in različni elementi blagovne znamke na peti, ki so vsi osredotočeni na ikonični logotip Tn. V komentarju je bilo navedeno, da je čevelj na voljo izključno na spletni strani A-COLD-WALL*.

© Nike / A-COLD-WALL*

V ozadju oblikovanja

Na tej točki je kampanja za izdajo dobro napredovala, naslednja faza pa je bila predstavitev čevlja v aplikaciji SNKRS. Dan pred tem, 20. septembra, sta strani nikesportswear in nikelondon na Instagramu delili posnetke videoposnetka "Behind the Design", narejenega s Samuelom Rossom in njegovo ekipo za oblikovanje projekta. V njem je Ross govoril o svojem partnerstvu z Nikejem in nekaterih idejah, ki stojijo za copatom, v katerem je AM Plus opisal kot "verjetno največjo ikono evropskega športnega oblačila in kulture copat". Celoten videoposnetek iz te objave si je bilo mogoče ogledati na spletnem mestu Nike v produkciji "Behind the Design". V tej daljši različici je bilo mogoče slišati višjo vodjo projekta in oblikovalko obutve Lauro Song, ki je govorila o tem, kako so poudarili nekatere drobne podrobnosti čevlja, kot sta vidna zračna blazina in prosojni vidiki. Ob njej je bil še en član ekipe, višji vodja PLM za moško obutev v Evropi Matthew Hay. Čevelj Plus je opisal kot enega od "kronskih draguljev" Nikejeve ponudbe, Ross pa je nato predstavil svojo vizijo čevlja in dejal, da želi razkriti njegovo inženirsko zasnovo, da bi bil viden proces ustvarjanja, ter izpostaviti njegovo krhkost in nepopolnost kot fizičnega predmeta. Razložil je postopek laserskega jedkanja, ki je bil uporabljen za oblikovanje oblike zunanjega dela iz usnja Nappa, ter ravnovesje med inoviranjem in razvojem barvnega odnosa med podjetjema ACW in Nike. To je bilo doseženo z uporabo modre barve pri eni od barvnih različic in metodičnimi barvnimi izbirami, ki so bile narejene za raziskovanje teme zapuščine prek "krede, skrilavca, belkastih tonov ter nato črne in oglene barve" pri modelih Stone in Onyx. Ross je razkril tudi, da je bil ta projekt povezan s skupnostjo, hkrati pa je bil zanj tudi oseben, saj je bil Plus čevelj, ki si ga je vedno želel, vendar ga ni mogel dobiti, in izjavil, da je bil nakup čevlja "skoraj kot nakup prve umetnine".

© Nike / A-COLD-WALL*

Podpisovanje čevlja

21. septembra 2023 je bil copat Nike TN98 x A-COLD-WALL* končno izdan v aplikaciji SNKRS. Istega dne se je Samuel Ross sam udeležil podpisovanja čevljev na tržnici Dover Street Market. Dogodek je bil promoviran na strani ACW* na Instagramu s tremi slikami posebne Rossove instalacije, sestavljene iz serije modrih skulptur, ki so se ujemale z barvo hišnega modrega modela TN98, z nežno belo blagovno znamko, kakršna je na čevlju. Komentar je razkril čas dogodka in navedel, da bo "čevlje podpisoval po načelu "kdor prej pride, prej melje".

© Nike / A-COLD-WALL*

Pripovedovanje zgodbe o modelu Air Max Plus

Čeprav je to izdaji dalo še zadnji zagon, je bil A-COLD-WALL* očitno izjemno ponosen na dizajn, podroben opis sodelovanja pa še danes obstaja na spletni strani ACW*. Na uvodni strani je predstavljeno sedemletno partnerstvo znamke z Nike-jem, pri čemer so superge opisane kot "zapuščene silhuete, dekonstruirane in obnovljene v vizualnem okviru ACW". Na njej je pojasnjena Rossova metoda uporabe "progresivne leče" za pripovedovanje zgodbe vsakega čevlja in opisana uporaba "naprednih tkanin, inovativnih konstrukcijskih tehnik in avantgardnih barvnih aplikacij", kar je razvidno iz zasnove modela TN98. Na spletni strani je ponovno omenjena skupnost, ki je "v središču tega stalnega projekta", saj preučujejo "odnos med uporabnikom in blagovno znamko", da bi ustvarili "pogovor o naših skupnih izkušnjah in skupni zgodovini".

© Nike / A-COLD-WALL*

Poglobitev

Poleg tega uvoda, ki že sam po sebi ponuja zanimiv vpogled v teme, ki stojijo za sodelovanjem, je na voljo še druga stran, ki se še bolj poglobi v znamko Air Max Plus, vključno s pogledom na vplive za vsako posamezno barvno različico. Vrne se k številnim konceptom in idejam, omenjenim v objavah znamke na družbenih medijih pred začetkom prodaje, vključno z globokim odnosom med ACW* in Nike. V naslovu je ponovljena tudi ena od fraz, uporabljenih v kampanji za izdajo: "ACW_NIKE TN98: Vključevanje prefinjenosti in abstrakcije skozi prizmo brezčasne ikone." Kot enega od ciljev projekta navaja razširitev "kulturnega pomena in radikalne inovacije izvirnega modela Nike Air Max Plus TN iz leta 1998", nato pa opiše različne ključne značilnosti čevlja, kot je njegova zunanja stran iz "elegantnega polnozrnatega usnja", ki je narejeno tako, da se "z obrabo stara in patinira" ter tako spreminja "videz in občutek modela TN98". Prikazana sta tudi uporaba "podcenjenega izraza" in "prikimavanje geometriji" podjetja ACW*, pri čemer je prvi viden v uporabi drobne blagovne znamke, skrite "pod rebrasto ploščo TPU na peti", drugi pa v lasersko jedkani "stranski šumniki in kompaktni kvadrati". Stran bralcu omogoča celo boljše razumevanje sodelovanja z Gabrielom Mosesom, saj njegove slike, ki se pojavljajo na vseh straneh, opisuje kot "serijo nadrealističnih posnetkov, ki so jih navdihnile renesančne tableau in centri za testiranje zmogljivih oblačil." Teme, ki jih raziskuje pri svojem delu, temeljijo na "človeškem telesu, stiliziranem gibanju in novih načinih atletike" in so izziv za "norme običajnih vizualnih kampanj".

© Nike / A-COLD-WALL*

Navdihi

Spodaj na strani je kratek razdelek, v katerem je predstavljena zgodba o vsaki od treh barvnih različic, začenši z barvo Onyx. Ta naj bi se igrala s "senco", da bi v različnih svetlobnih pogojih razkrila in prikrila posodobljeno konstrukcijo eksoskeleta blagovne znamke Plus. Rossov navdih naj bi bila "brutalistična filozofija oblikovanja" in njegovi nameni ustvariti "odrezano konstrukcijo in izpostavljeno tehniko" z "minimalnim zaključkom". Sledi Stone, ki ga spremlja naslov: "Sprejemanje nepopolnosti z izpostavljanjem procesa izdelave", o čemer je Ross govoril v Nikejevem videoposnetku "Behind the Design". To barvo opredeljuje kot "svetlo protiutež", katere "silhueta in materiali" so bili "rekontekstualizirani". Poudarek pri tem modelu je opisan kot "mehurčkasta blažilna enota Nike Air", medtem ko je njegov "postarani zaključek", ki se sčasoma obrabi, sklicevanje na "naše spreminjajoče se urbano okolje". Nazadnje, modra barva House Blue dobi svojo lastno razlago. Tudi tokrat so navdihi črpani iz urbanih pokrajin, zasnova pa predstavlja "širše zanimanje za industrijske prostore in modernistično britansko arhitekturo". Zlasti "ikonične zunanje modre cevi Richarda Rogersa" so "ključna stična točka" za videz copata - primeren vpliv, ki se navezuje na prvotno motivacijo Tinkerja Hatfielda za oblikovanje prvega modela Air Max. Poleg tega je za Rossa in ACW* zelo pomembna tudi sama barva, saj "označuje čistost, funkcionalnost, varnost in zaupanje". Modra barva je za blagovno znamko "povezovalna tema", saj je bila uporabljena na vseh njihovih lokacijah po svetu in deluje kot "trdno ozadje" ter "sredstvo za določanje tonov", ki je hkrati "udarno in energično". Široka uporaba te barve v javnih in zasebnih prostorih kaže na njen "inherentni občutek avtentičnosti", ki je temelj športnega copata in celotnega sodelovanja. Vsaka od teh osupljivih barvnih različic ima nato svojo lastno stran s popolnim opisom čevlja in njegovih izstopajočih oblikovnih elementov. Informacije so na vseh enake, vse slike pa so na elegantnem belem ozadju z bližnjimi slikami podrobnosti, ki jih je mogoče najti na copatih.

© Nike / A-COLD-WALL*

Dve ustvarjalni moči

V času od izida modela TN98 by A-COLD-WALL* je Nike sodelovanje počastil tudi z razstavo "Behind the Design" v okviru dneva SNKRS 2023. Ta dogodek je bil 12. oktobra predstavljen na strani nikelondon na Instagramu s posnetki Gabriela Mosesa in Samuela Rossa, ki sta razpravljala o svojih pogledih na sodelovanje. Njuni komentarji so pokazali njune individualne pristope k ustvarjalnemu delu, Ross je umetnikom in oblikovalcem svetoval, naj se ne opravičujejo za svojo ustvarjalnost, in dejal, da "ni popolnega načrta" ali "stroge poti" ter da je pomembno, da ste "na poti največji kritik". Moses je medtem pojasnil svoje prepričanje, da lahko sodelovanje "ustvari čarovnijo", če je izvedeno na pravi način, in ustvarjalce pozval, naj bodo odprti, poiščejo ljudi s podobnimi pogledi in zaupajo vase. V komentarju sta bila opisana kot "vizionarja" in "ustvarjalna moč", ki dajeta "novo življenje uličnim klasikam".

© Nike / A-COLD-WALL*

V čast klasiki

Sodelovanje med podjetjema Nike in A-COLD-WALL* se je v več letih razširilo in razvilo do te mere, da lahko reproducirata dediščinske superge Nike na drzne in vznemirljive načine. Samuelu Rossu je pri počastitvi kultnega modela Air Max Plus to uspelo doseči z lastno različico brezčasnega modela. Razkošni dodatki na Rossovi TN98 so povzdignili videz modela Air Max Plus, zaradi česar je postal popolna oda njegovemu sedemletnemu sodelovanju z Nikejem.

Read more

SPORTSHOWROOM uporablja piškotke. O naši politiki piškotkov.

Nadaljuj

Izberi svojo državo

Evropi

Amerike

Azija Pacifik

Afrika

srednji vzhod