SPORTSHOWROOM

Jordan

3

Superge, ki so rešile blagovno znamko.

Jordan 3
© Jordan

Krhko partnerstvo

Danes je partnerstvo Michaela Jordana z Nikejem trdno kot skala, vendar je bilo v osemdesetih letih prejšnjega stoletja še v začetni fazi in potencialno le začasno. Potem ko je leta 1984 podpisal pogodbo z Nikejem, ko so mu ponudili tako dobro pogodbo, da je ni mogel zavrniti, se je zdelo, da je Jordan zadovoljen s svojima prvima dvema podpisanima čevljem. Prvi je bil prebojni uspeh, drugi pa je z bolj modnim pristopom ponudil nekaj še bolj prefinjenega in elegantnega. Vendar se je leta 1987 Jordanovi pogodbi bližal konec in v mislih je že razmišljal o drugih možnostih zunaj sodelovanja s podjetjem Nike. Vse to se je spremenilo, ko je v igro vstopil legendarni oblikovalec, ki je ustvaril osupljiv nov košarkarski trener, ki je spodbudil partnerstvo in spremenil tok zgodovine športnih copat. Ta obutev je bila Air Jordan 3.

© Jordan

Težavni časi

Ko se je Michael Jordan leta 1984 po uspešni študentski karieri pridružil ekipi Chicago Bulls, so bila pričakovanja glede njegove prihodnosti v ligi NBA velika. V njegovih prvih treh sezonah so ljudje spoznali, da bo presegel ta pričakovanja in postal eden najboljših vseh časov, če ne celo najboljši. Zaradi tega je postal zelo iskan, ko je šlo za podporo, in čeprav ga je Nike že od samega začetka imel v svojih knjigah, nadaljevanje njegove prvotne pogodbe še zdaleč ni bilo zagotovljeno. To se je pokazalo, ko je leta 1987 Peter Moore, ki je bil odgovoren za oblikovanje prvih dveh Air Jordanov, zapustil podjetje skupaj z Robom Strasserjem, Nikejevim podpredsednikom za trženje, ki je Jordana sploh podpisal z blagovno znamko. Brez Moorovega ustvarjalnega talenta in Strasserjeve poslovne spretnosti bi imel Nike velike težave, da bi Jordana privabil nazaj k izdelavi še enega čevlja, kaj šele k celotni liniji podpisov, ki obstaja danes. Položaj je še dodatno oteževalo dejstvo, da se je dvojica, ki je v desetletju skupnega dela pri podjetju Nike oblikovala močno partnerstvo, odcepila in ustanovila lastno podjetje Sports Inc. Dvojec je imel po svojih prejšnjih podvigih v ekipi Air Jordan veliko moč in začel pripravljati načrt, kako bi Michaela Jordana pridobil na svojo stran. Na srečo podjetja Nike je Moore pred odhodom mlademu oblikovalcu Tinkerju Hatfieldu zaupal izdelavo modela Air Jordan 3 - na videz majhna odločitev, ki je postala izjemno pomembna v zgodovini linije podpisov Jordan.

© Jordan

Obetavni oblikovalec

Tinker Hatfield je danes eden najbolj cenjenih oblikovalcev obutve na svetu, vendar je bil leta 1987 zunaj podjetja Nike še razmeroma neznan. Sprva se je izšolal za arhitekta in je od leta 1981 delal za Nike, oblikovati čevlje pa je začel šele leta 1985. Dve leti pozneje je že kazal znake, da bi lahko postal eden najboljših v tem poslu, saj je oblikoval Air Trainer 1 - izdelan za eksplozivnega teniškega zvezdnika Johna McEnroeja - in revolucionarni Air Max 1. Pri oblikovanju prvega je pokazal veliko prodornost in ugotovil, da na trgu obstaja vrzel za vsestranski športni čevelj, pri drugem pa je upošteval svoje arhitekturno znanje. Vendar je bila izdelava košarkarskega čevlja za najboljšega igralca na svetu povsem drugačna naloga in ni bilo jasno, ali mu bo to uspelo ali ne. Poleg dobre intuicije in edinstvenega predznanja je pri razvoju modela Air Jordan 3 pokazal še eno pomembno spretnost, ki ga je ločila od tekmecev - sposobnost poslušanja.

Neizkoriščen vir

Ko je Tinker prevzel ustvarjalni nadzor nad projektom, je ta že šest mesecev zaostajal za načrtom, na voljo pa je imel le vrsto skic in zamisli, ki jih je zapustil Moore. Njegova ekipa se je znašla v težavah, ko je tekmovala z novoustanovljenim podjetjem Sports Inc. in drugimi obutvenimi velikani, kot je adidas, ki je bil Jordanov prvi izbor, preden je podpisal pogodbo z Nikejem, in je počasi spet vstopal v pogovor. Tinker je spoznal, da imajo v Michaelu samem neizkoriščen vir - navsezadnje je pri oblikovanju česar koli, pa naj bo to stavba ali čevelj, pomembno vedeti, kdo bo to uporabljal in za kaj, ter pustiti, da njegove želje in zahteve vodijo proces oblikovanja. Takoj je odletel na srečanje z MJ-jem, ki ga še nikoli ni srečal, da bi spoznal, kako razmišlja, kako igra in kaj želi od čevlja, tako z vidika sloga kot funkcionalnosti. Pri tem je Tinkerju ponovno koristilo njegovo nekonvencionalno ozadje. Med študijem na univerzi v Oregonu je bil amaterski atlet pod vodstvom Billa Bowermana. Tekaški trener in soustanovitelj podjetja Nike je bil znan po tem, da je pri oblikovanju obutve razmišljal izven okvirov, poleg tega pa je tesno sodeloval s športniki, da bi ugotovil, kaj potrebujejo pri zmogljivi obutvi. Tinker je oboje upošteval. Ugotovil je, da je imel Michael zelo jasne zamisli o tem, kaj želi, in da si je dejansko želel biti slišan. Ena od Tinkerjevih mojstrskih potez pri oblikovanju modela Jordan 3 je bila pravzaprav ta, da je v proces oblikovanja tesno vključil glavnega uporabnika čevlja in pozorno upošteval njegove pripombe, da bi se prepričal, da bo čevelj izpolnil njegova pričakovanja. Ko je mladi oblikovalec odletel domov, je imel vse, kar je potreboval za izdelavo naslednjega odličnega copata Jordan.

© Jordan

Izpolnjevanje zahtev

Osebno srečanje z Michaelom Jordanom je Tinkerja očitno navdihnilo, zato se je skupaj s svojo ekipo, v kateri so bili tudi drugi Nikejevi znanci na začetku kariere, kot je Ron Dumas, vrgel v delo in komaj spal, da bi bil prototip pripravljen pravočasno do roka. Napisal je manifest Air Jordan, v katerem je povzel svoje vtise o človeku, ki ga je tistega dne prvič srečal, in v katerem je na primer dejal: "Michael Jordan mi dokazuje, da mladostna živahnost, zabava in želja niso nujno klovnovsko nespretno in glasno izražanje", ter ga opisal kot "izobraženega in živahnega" z "razredom in slogom". Njegov cilj je bil izpolniti vse košarkarjeve želje in oblikovanju vdihniti Jordanov občutek za zabavo in željo po zmagi, hkrati pa ga narediti modnega in prefinjenega. Ena od njegovih najzahtevnejših zahtev je bila, da bi imel čevelj, ki ga ne bi bilo treba obujati in bi bil udoben takoj, ko bi ga vzel iz škatle, kar bi mu omogočilo, da bi vsako tekmo obul popolnoma nov par. Želel je tudi, da bi bil lažji in z nižjim krojem okoli ovratnika, kar bi izboljšalo njegovo sposobnost svobodnega gibanja po igrišču in doseglo neverjeten "zrak", po katerem je postal znan. Tinker je opazil tudi Michaelovo naklonjenost vrhunski modi in njegovo nagnjenost k nošenju razkošnih oblek in italijanskih usnjenih čevljev na dogodkih in zabavah. Zaradi tega je togo usnje, ki se je uporabljalo pri drugih košarkarskih čevljih tistega časa, zamenjal s plavajočim usnjem, ki ima naravno zrnato površino, zato je lažje, mehkejše in prijetnejše na otip. Še vedno je zelo trpežno, postopek strojenja pa je takšen, da je mogoče usnje obarvati z različnimi barvami. Poleg tega je usnje okoli ovratnika oblikoval v nižjo, srednjo višino, s čimer je postal bolj prilagodljiv, vendar je še vedno ščitil gležnje - kar je bilo takrat prvič za košarkarski čevelj, kar je Nike pozneje povzel z naslednjim stavkom: "Tričetrtinska višina je zasnovana za igralce, ki želijo neomejeno gibanje gležnja med gibanjem po igrišču." S temi preprostimi spremembami je Michael dobil košarkarski copat, ki ga je lahko nosil vsako tekmo sveže iz škatle, ki je bil hkrati lahek in vzdržljiv ter eleganten in natančno izdelan estetski videz.

© Jordan

Izstopajoče lastnosti

Ko so bile te pomembne lastnosti odpravljene, je Tinker prešel na druge vidike oblikovanja, ki so razvidni iz ene od njegovih skic z dne 26. julija 1987. Označena je kot "AJ. Revelation White Shoe" in z manjšim napisom "My favorite so far" je označevala 100-odstotno bele polnozrnate plavalce skupaj z elementi, ki zagotavljajo udobje, kot so perforacije nad zgornjim delom stopala in ovratnik "good quality duraplush". Poleg tega sta na risbi dva najbolj izstopajoča elementa modela Jordan 3 - prevleke s slonjim odtisom na sprednjem delu stopala in peti ter logotip Jumpman. Prvi je označen kot "Cement or Jade Grey Elephant Hide", drugi pa kot "Little Man Jordan Patch". Obe neskromni imeni, medtem ko je prvo pozneje opredelilo model AJ3 in se ponovno pojavilo na številnih drugih supergah Nike in Jordan, je drugo postalo drzen simbol znamke Jordan in še danes ostaja eden najbolj prepoznavnih logotipov znamke.

© Jordan

Logotip Jumpman

Prototip modela Air Jordan 3, ki so ga pripravili Hatfield in njegova ekipa, je bil vse, kar je zahteval Michael Jordan, in še več. Sredinsko izrezan ovratnik mu je zagotavljal prožnost, da se je lahko brez težav gibal po igrišču, hkrati pa je ščitil gležnje, tumbled usnje je bilo mehko in prožno, ko so bili čevlji povsem novi, kar mu je omogočalo, da je za vsako tekmo nosil svež par, eksotične plošče s slonjim odtisom na prstih in peti pa so mu dajale razkošen videz, podoben fini italijanski obutvi, ki jo je rad nosil, zaradi česar je bil čevelj tako moden kot tudi funkcionalen. Tinker je iz modela Air Max 1 prenesel tudi svoje inovativno okence Nike Air v peti in postal prvi košarkarski trener, ki je razkril tehnologijo odbojnega blaženja v vmesnem podplatu. Dodal je tudi pretirano ploščo na peti, ki je gostila logotip Nike Air in je bila edino mesto na zunanjem delu z oznako Nike swoosh, pri čemer je AJ3 sledil stopinjam modela AJ2, saj ni imel nobene bočne oznake. Najpomembneje pa je, da je vizionarski oblikovalec naredil nekaj, česar ni storil nihče drug: v samo središče copata je postavil samega Jordana z logotipom Jumpman na vidnem mestu na sredini jezika. Zanimivo je, da to ni bil njegov prvi instinkt, saj so njegove zgodnje skice prikazovale copat z zamahi na bokih kot pri modelu Air Jordan 1 - ta značilnost je bila leta 2018 igrivo ponovljena na modelu Air Jordan 3 Tinker Hatfield. Na srečo je sliko, ki je bila prvič posneta med fotografiranjem za revijo Life pred olimpijskimi igrami leta 1984 in jo je pozneje poustvaril Nike, našel med skicami Petra Moora, kar je sprožilo idejo. Dinamična silhueta Jordana, ki skače po zraku z iztegnjeno roko proti obroču, je vsebovala vse o igralcu ter njegovem neverjetnem gibanju in letu. Logotip nikoli ni bil namenjen uporabi na samem čevlju, temveč le kot marketinški material, vendar je Tinker v naslednjem trenutku genialnosti ugotovil, da bi s tem, ko bi Jumpman dobil ponosno mesto na jeziku, linija Jordanovih podpisov pridobila močnejšo individualno identiteto, hkrati pa bi navdušila Michaela in njegove superge razlikovala od drugih Nikejevih modelov.

© Jordan

Zgodovinsko igrišče

Čeprav je Tinker oblikoval čevelj, ki se je navidezno zdel popoln za Michaela, je bilo ob prihodu na sestanek za predstavitev nekaj narobe - Jordana ni bilo. Skupaj s soustanoviteljem podjetja Nike Philom Knightom in igralčevo družino je nervozno čakal štiri ure, dokler Michael končno ni stopil skozi vrata. Odšel je igrat golf s Petrom Moorom in Robom Strasserjem, ki sta sama predstavila, zakaj bi se jima moral pridružiti pri podjetju Sports Inc. Ker se je tisti dan že soočil z enim prepričljivim predlogom in še vedno razmišljal o možnosti, da bi se odločil za adidas, za Jordana ni bil najboljši čas, da bi slišal o še eni športni copati. Za Tinkerja je bil to trenutek, ko je bilo treba odločiti ali prekiniti, in v mnogih pogledih so bile možnosti postavljene proti njemu. Zato je to, kar se je zgodilo potem, še toliko bolj nenavadno. Usedel se je k Michaelu, ga spomnil na njun prejšnji pogovor in njegove zahteve, nato pa mu razložil, kako je izpolnil vsako od njih. Ko je Michael začel prihajati k sebi, se je razkril prototip. Njegov nasmeh se je razširil, ko je spoznal, da ga je Tinker resnično poslušal. Fini materiali, spodnji ovratnik, grafika s slonjim odtisom - vse je bilo na mestu, njegova silhueta na jeziku pa je vse skupaj le še dopolnila. V tistem trenutku je bilo jasno, da je Tinker zadel v polno, in Michael se je strinjal, da bo še enkrat izbral Nike. Leta pozneje Phil Knight še vedno pripisuje Tinkerju Hatfieldu zasluge za to, da je takrat rešil njegovo blagovno znamko.

© Jordan

Poseben vikend All-Star

Ko si je Nike ponovno zagotovil Jordanovo zvestobo, je bil pred njim izziv, da uspešno lansira svoj najnovejši model. Tako kot pri prejšnjih dveh iteracijah je Michael odigral pomembno vlogo, saj je obutev nosil, medtem ko je počel to, kar je znal najbolje - navduševal je na košarkarskem igrišču. V modelu Air Jordan 3 smo ga videli že novembra 1987, vendar je bil njegov nastop na vikendu vseh zvezd NBA v začetku februarja 1988 tisti, ki je novi model zares potisnil v središče pozornosti. Na enem od najbolj znanih tekmovanj Slam Dunk v zgodovini košarke je MJ nosil obleko Jordan 3 White Cement in se pomeril z nekaterimi najboljšimi v tistem času. V finalu se je pomeril s tekmecem Dominiqueom Wilkinsom, ki je Jordana premagal že leta 1985, ko sta se prvič srečala. Zaradi poškodb obeh igralcev se nista mogla pomeriti v letih '86 in '87, zato je bil to njun prvi medsebojni dvoboj, odkar je Jordan doživel poraz proti njemu, zaradi česar je bil še toliko bolj željan zmage. In če je potreboval še večjo spodbudo, je bilo to dejstvo, da je tekmovanje potekalo na stadionu v Chicagu, kjer je zanj navijalo na tisoče oboževalcev. Takrat sta bila oba moška najboljša strelca lige, finale pa je bilo zelo izenačeno. V zadnjem metu je Jordan za zmago potreboval skoraj popoln rezultat 49 točk. Na začetku meta je prišel do nasprotnega konca igrišča, nato pa se je obrnil in se vrnil čez celotno dolžino igrišča ter pri tem pridobil ogromno hitrost. S črte prostih metov se je izstrelil v zrak, z desno roko zabil žogo v mrežo in dosegel najvišji možni rezultat 50 točk, s čimer je že drugo leto zapored zmagal na tekmovanju Slam Dunk. Ne le, da je s svojimi spretnostmi na igrišču navdušil občinstvo, pokazal je tudi Air Jordan 3 in navdušil ljubitelje športnih copat s stilsko novo košarkarsko trenirko, ki je očitno imela veliko odbojnosti. Le dan pozneje se je na tekmi All-Star pojavil v drugačni barvi - Black Cement. Čeprav je bil to edini primer, ko je na igrišču nosil to posebno obliko, je poskrbel za nepozaben dogodek, saj je pred več kot 18.000 navijači dosegel 40 točk in postal MVP, kar je še povečalo prepoznavnost čevlja.

© Jordan

Barve OG

Barvi White Cement in Black Cement sta izšli približno istočasno kot ta veličastni konec tedna, obe pa sta zaradi Jordanovih podvigov takoj postali uspešnici. Jordan je svojo odlično formo nadaljeval tudi v preostanku sezone in večino časa nosil belo cementno barvo, nato pa je za končnico leta 1988 prešel na drugo od štirih originalnih barvnih različic, Fire Red barvo. Četrti model, znan kot True Blue, je leta 1988 oblekel le enkrat, na ekshibicijski tekmi med NBA All-Stars in ekipo ZDA, in ga nismo več videli do leta 2001, ko je z Washington Wizards odigral zadnja leta svoje kariere.

© Jordan

Impresivna sezona

V sezoni 87-88 je MJ igral na izjemno visoki ravni in imel eno najboljših let v svoji karieri, čeprav Bullsom ponovno ni uspelo osvojiti naslova. Pridružili so se mu ključni soigralci, med njimi Scottie Pippen in Horace Grant, ki sta bila pozneje stebra šampionske ekipe leta 1991 in pozneje, Phil Jackon pa je postal član trenerskega štaba in delal kot pomočnik pred svojim veličastnim nastopom na mestu glavnega trenerja v 90. letih. Vse to je Jordanu pomagalo, da je leta 1988 osvojil svojo prvo nagrado MVP lige NBA in edino priznanje za najboljšega obrambnega igralca leta. Drugo leto zapored je bil tudi prvak po številu doseženih točk, prvič pa je bil celo vodilni po številu ukradenih žog. Vsak od teh dosežkov je dosegel, ko je nosil Air Jordan 3, s čimer je utrdil svoje mesto v zgodovini športnih copat.

© Jordan

Michael Jordan in Mars Blackmon

K priljubljenosti čevlja pa niso pripomogle le Michaelove vragolije na igrišču, ampak tudi njegova osebnost zunaj igrišča. Natančneje, šlo je za njegove nepozabne oglase z izmišljenim likom Spika Leeja Marsom Blackmonom iz filmske uspešnice She's Gotta Have It iz leta 1986. V črno-belem filmu je Mars nenavaden ljubitelj športnih copat in Jordanov navdušenec, zato je ob idealiziranem liku Michaela Jordana postal osebnost, s katero se je mogoče poistovetiti. Dvojica se je pojavila v tiskanih oglasih, med drugim v dvostranskem oglasu, ki je prikazoval Michaela v črnem cementu in Marsa v belem cementu, pri čemer je bilo pod prvim napisano "The Best on Earth", pod drugim pa "The Best on Mars". Morda pa so bili bolj nepozabni njuni televizijski oglasi, v katerih so se pojavile fraze, kot je "It's gotta be the shoes!", ki jo je izrekel Mars, ko je poskušal ugotoviti, zakaj je Michael tako dober. Eden od oglasov se začne z bližnjim planom Marsa ob košarkarskem obroču, ko trdi, da je najboljši. Razlog za to izjavo je: "Air Jordan, Air Jordan, Air Jordan", kar Mars ponavlja, ko se kamera pomakne navzdol in pokaže, kako stoji na Michaelovih ramenih v modelu Air Jordan 3 White Cement. MJ odide, Mars pa se obesi na obroč in kriči: "Money, Money, zakaj mi hočeš to narediti?", zaradi česar je Money postal eden od številnih Jordanovih vzdevkov. Komični par se je skupaj pojavil v celi vrsti oglasov, ki so povečali priljubljenost tega čevlja, in oblikoval zmagovito partnerstvo, v katerem sta se poigrala z več naslednjimi Jordanovimi supergami.

© Jordan

Michael Jordan in Tinker Hatfield

Še eno močno partnerstvo, ki je nastalo po izidu modela Air Jordan 3, je bilo partnerstvo Hatfielda in Jordana. Nadarjeni oblikovalec je spremenil pravila sodelovanja s športniki, saj je upošteval želje in potrebe igralcev, da bi ustvaril obutev, ki bi jim resnično služila. Njegova odločitev, da Jordana tako vidno napiše na sam čevelj, ga je navdušila, saj je bila simbolična gesta njegovega pomena za Hatfielda in Nike, zaradi česar je postal pravi sodelavec pri svoji liniji podpisov. Jordan je od takrat pohvalil ekipo, ki je delala na modelu AJ3, da je ustvarila brezčasen izdelek, Tinkerja pa je celo označil za svojo "desno roko" pri vseh vprašanjih, povezanih z oblikovanjem, saj sta se z leti precej zbližala. Skupaj sta izdelala še veliko Jordanovih superg, Tinker pa je v več kot treh desetletjih v podjetju Nike oblikoval tudi več deset čevljev, kjer je končal kot podpredsednik za oblikovanje in posebne projekte.

© Jordan

Počastitev legende

Tudi ob vseh novih copatih Jordan, ki so izšli v preteklih letih, je model Air Jordan 3 ostal priljubljen in je še danes enako zbirateljski kot ob prvi izdaji. Štiri originalne barvne različice, ki so bile leta 1988 pravo razodetje, so še posebej priljubljene, pri čemer sta bili bela cementna in črna cementna različica večkrat ponovno izdani, potem ko so bile leta 1994 predstavljene prve retro različice. Oboževalci ognjeno rdeče in resnično modre barve so morali počakati nekoliko dlje, saj je slednja izšla leta 2001, prva pa šele leta 2007. Te retro superge so bile med prvimi, ki so vplivale na razcvet retro trga, in del razloga, da so košarkarske superge postale kulturne ikone in ne le funkcionalni predmeti, na kar je morda vplival tudi talent Kobeja Bryanta na začetku leta 2000. Superzvezdnik lige NBA se je odločil počastiti svojega velikega mentorja Michaela Jordana in je na tekmi All-Star leta 2003 oblekel retro model True Blue, ki je bil Jordanov štirinajsti in zadnjič pred dokončno upokojitvijo na tej razstavni prireditvi. Kobe, zvezdnik ekipe LA Lakers, ki je pravkar dosegla svoj lastni trojni uspeh, je bil takrat izjemno priljubljen, saj je na glasovanju navijačev vodil pri glasovanju za prvo ime na seznamu ekipe zahodne konference. V neverjetni bitki je Jordan 4,8 sekunde pred koncem podaljška ekipi Vzhodne konference prinesel dve točki prednosti, nato pa je Kobe z dvema od treh prostih metov vrnil in tekmo pripeljal do dvojnega podaljška, kakršnega še ni bilo. Zmagala je ekipa zahodne konference, po tekmi pa so Jordanovo izjemno kariero proslavili z nastopom Mariah Carey in filmom o njegovih najboljših športnih trenutkih. Kobe je od svojega mentorja pogosto prejemal personalizirane pare superg, med drugim tudi različico Air Jordan 3, navdihnjeno z Lakersi, njegov nastop v True Blue pa je počastil Jordana in silhueto približal povsem novi generaciji ljubiteljev superg. Tako se je njena priljubljenost še naprej povečevala prek drugih zvezdnikov, kot so ameriški raper DJ Khaled, ki je leta 2017 dobil svojo edinstveno različico, nagrajeni kolumbijski pevec J Balvin, ki je leta 2023 in 2024 sodeloval pri dveh barvnih različicah AJ3, ter Justin Timberlake, svetovni zvezdnik, ki je leta 2018 med polčasom Super Bowla nastopil v personaliziranem paru. Poleg tega so se zgodila tudi edinstvena in privlačna sodelovanja z znamkami Fragment Design, A Ma Maniére in številnimi drugimi modnimi blagovnimi znamkami, kar priča o brezčasni kakovosti mode Jordan 3.

© Jordan

Trajna zapuščina

Hatfield je z oblikovanjem modela Jordan 3 naredil nekaj neverjetnega. Uspelo mu je združiti Jordanove želene lastnosti zmogljivosti s slogom, ki ga je zahteval kot privrženec mode, v en sam copat. Njegova prepoznavna oblika in elegantni, visokokakovostni materiali so razvili linijo podpisa Jordan, zaradi česar ni bil videti kot noben drug košarkarski copat v tistem času in je postavil nove standarde v industriji tako z vidika estetike kot tehnologije. Zaradi seznama prvih dosežkov ni postal le priljubljena silhueta, temveč je Michaela ponovno vključil v družbo in spremenil nastajajoče partnerstvo v nekaj, kar bo služilo kot osnova za eno najbolj monumentalnih blagovnih znamk obutve v zgodovini. Zaradi svoje vloge v tej izjemni zgodbi bo Air Jordan 3 za vedno ostal v spominu kot čevelj, ki je rešil Nike, in njegov slavni oblikovalec, ki je poskrbel, da se je to zgodilo.

Read more

SPORTSHOWROOM uporablja piškotke. O naši politiki piškotkov.

Nadaljuj

Izberi svojo državo

Evropi

Amerike

Azija Pacifik

Afrika

srednji vzhod