Nike Huarache
186 izdelkovSuperge, ki jih je navdihnil čevelj za vodno smučanje in so postale priljubljen model.
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Dark Obsidian"
- €83,99
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Black & Anthracite"
- €83,99
- Nike
- Air Huarache 20Y24 x Patta
- "Saffron Quartz"
- €127,99
- Nike
- Air Huarache 20Y24 x Patta
- "Black"
- €127,99
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Hemp"
- €89,99
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Photon Dust & University Red"
- €116,99
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Summit White"
- €101,24
- Nike
- Air Huarache
- "Triple Black"
- €80,99
- Nike
- Air Huarache
- "Triple White"
- €64,99
- Nike
- Air Huarache
- "Orca"
- €112,95
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Sea Glass & Lime Blast"
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Black & Light Smoke Grey"
- Nike
- Huarache Run
- "Iron Grey & Volt"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Cargo Khaki"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Light Iron Ore"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Black & Medium Ash"
- Nike
- Air Huarache
- "Sail & Wheatgrass"
- Nike
- Air Huarache
- "Light Madder Root"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Laser Orange"
- Nike
- Air Huarache Premium
- "Summit White & Comet Blue"
- Nike
- Air Huarache SP
- "Khaki & Madder Root"
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Summit White & Jade Ice"
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Coconut Milk"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Sanddrift"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Bright Crimson"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Pure Platinum"
- Nike
- Air Huarache
- "Concord"
- Nike
- Air Huarache
- "Emerald & Resin"
- Nike
- Air Huarache
- "Deep Magenta"
- Nike
- Air Huarache
- "Triple Black"
- Nike
- Huarache Run
- "Triple Black"
- Nike
- Huarache Run
- "Triple Black"
- Nike
- Air Huarache
- "Infrared"
- €76,49
- Nike
- Air Huarache
- "Dark Olive"
- Nike
- Air Huarache
- "Sunrise"
- Nike
- Air Huarache
- "Black & Safety Orange"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Volt"
- Nike
- Air Huarache
- "Black & Game Royal"
- Nike
- Huarache Run
- "Yin Yang"
- Nike
- Air Huarache
- "Ying Yang"
- Nike
- Air Huarache Premium
- "Enigma Stone"
- Nike
- Air Huarache J22
- "Black & Cool Grey"
- Nike
- Air Huarache
- "Tortoise Shell"
- Nike
- Air Huarache
- "Off Noir"
- Nike
- Air Huarache
- "Athletic Club"
- Nike
- Air Huarache Crater Premium
- "Halloween"
- Nike
- Air Huarache
- "One Mile Social Club"
- Nike
- Air Huarache
- "Koromogae"
Air Huarache
Nekega dne je bil Nikejev oblikovalec Tinker Hatfield med smučanjem na vodi navdušen nad tem, kako neoprenska konstrukcija njegovih smučarskih čevljev podpira in prilagaja njegova stopala. Kot vizionar je Hatfield seveda želel eksperimentirati z materialom in preveriti, ali bi ga lahko uporabil v čevljih Nike. Ta daljnovidna zamisel je prinesla enega najbolj prelomnih modelov znamke, Nike Huarache.
Hatfieldov nekonvencionalni copat je bil prvi tekaški copat, ki je vključeval neopren s tehnologijo Dynamic Fit, ki je kombinirala ta prožni material na notranji strani s termoplastičnim zunanjim ohišjem, ki mu daje strukturo. Zadaj je bila odstranjena peta, podporo pa je zagotavljal gumijast trak, ki se je pritrdil za ahilovko. Zaradi te inovativne lastnosti je bil čevelj videti nekoliko podoben sandalu in je po tradicionalni mehiški obutvi dobil ime "Huarache". Ko je videl Hatfieldove predhodne skice, je Sandy Bodecker, direktor Nikejevega oddelka za razvoj izdelkov, dejal, da gre za "superge bogov", kar je bila odlična podpora, hkrati pa tudi sklicevanje na videz sandalov, ki so spominjali na obutev, ki so jo nosili mitski grški bogovi, kot je bil Zevs.
Nato je bil izdelan prototip. Poleg termoplastičnega eksoskeleta se je Air Huarache ponašal s številnimi značilnostmi, ki so povečale njegovo udobje in tekaške zmogljivosti. Podplat iz spominske pene je bil kombiniran s peno Phylon in zrakom v podplatu, da je bil mehak pod nogami, medtem ko sta dve vrsti očesc uporabniku omogočali, da je vezalke prilagodil svojim željam. Prav tako so zmanjšali število blagovnih znamk, kar je bila v tistem času precej radikalna zamisel. Toda Hatfield je bil prepričan, da je združitev funkcionalne mehiške obutve in neoprena, ki se prilega stopalu, ustvarila tako edinstven čevelj, da ga je lahko izdelal samo Nike. Vsi bi vedeli, da gre za dizajn znamke Nike, zato bi lahko logotip znamke izpustili. Namesto tega je Huarache dobil svoj poseben našitek, ki je bil nameščen na jeziku, blagovna znamka Nike pa je ostala na podplatu in petnem traku. Ta poteza je odražala minimalistični etos, ki ga je Nike poskušal uvesti v svoje novejše superge. Huarache je to vsekakor utelešal, saj so oblikovalci uporabili le bistvene sestavne dele, zaradi česar se je njegova teža zmanjšala na približno 9,5 unče, s čimer je bil takrat najlažji tekač doslej in je predstavljal vrhunec tehnologije zmogljivosti.
Na tej točki je bilo za Nike Air Huarache vse videti zelo pozitivno. Dokler vzorci niso bili predstavljeni vodjem trgovin. Na Nikejevo grozo je bilo naročil premalo, da bi upravičili njegovo proizvodnjo, in silhueta je bila skoraj ukinjena. Če ne bi posebej drzen produktni vodja z imenom Tom Hartge naročil 5 000 Huarachejev, čeprav ni imel ustreznega podpisa, čevelj morda nikoli ne bi ugledal luči sveta. Hartge se je udeležil newyorškega maratona, popolnega mesta za predstavitev novega tekača. Tri dni pozneje so bili vsi čevlji prodani. Povpraševanje je bilo ugotovljeno in vodje trgovin so v prvem mesecu naročili 500 000 parov.
Ob izidu leta 1991 Nike Huarache ni bil le videti povsem drugače kot drugi tekaški copati v zgodnjih 90. letih, ampak se je zaradi svoje neoprenske notranjosti prilagodil obliki stopala vsakega uporabnika. Zaradi tega se je prilegal nogavici, ki je bila tako edinstvena, da jo je znamka lansirala s sloganom "Ali ste danes objeli svoje stopalo?", kar je nakazovalo na podporo, toploto in udobje. To je bila kultna linija, ki je mednarodno slavo dobila po dogodku, v katerem je bil udeležen atlet Derek Redmond na olimpijskih igrah leta 1992 v Barceloni. Ko si je med polfinalnim tekom na 400 m poškodoval nogo, je bil odločen, da bo tekmo končal. Redmondov oče je videl, da se njegov sin bori, zato mu je prišel na progo pomagat. Na sebi je imel kapo znamke Nike in majico z natisnjenim sloganom Huarache z velikim besedilom ter jo nehote predstavil velikemu svetovnemu občinstvu, ko je v resnično ganljivem trenutku podprl svojega sina čez ciljno črto.
Drugi športnik, ameriški sprinter in dobitnik zlate olimpijske medalje Michael Johnson, je čevelj uradno podprl in leta 1992 nastopil v znanem oglasu, ki je čevlju Huarache prinesel veliko večjo prepoznavnost. Čeprav je bil izvirnik na voljo v treh kričečih barvah - Scream Green, Purple Punch in Game Royal -, ki so bile uporabljene tudi pri poznejših izdajah, že samo število različnih različic dizajna, ki so se pojavile v desetletjih, kaže, kako vpliven je postal. Z leti je bil predelan v čevelj za cross-trainer in čevelj za ameriški nogomet, vendar je bila ena od najbolj znanih evolucij revolucionarnega modela Huarache povezana s prehodom na košarkarsko igrišče.
Tinker Hatfield je ta športni premik začel tako, da je lahkotno konstrukcijo modela Huarache, primerno za tek, spremenil v bolj primerno za igrišče, tako da je dodal višjo oporo za gleženj in globlji vmesni podplat. S pomočjo mladega oblikovalca Erica Avara je bil izdelan in leta 1992 izdan košarkarski model Nike Air Flight Huarache. Njegov uspeh je bil takoj potrjen s potrditvijo senzacij michiganske univerze "Fab Five". Ko je model začelo uporabljati več igralcev iz lige NBA, se je njegova priljubljenost še povečala. Vendar je Kobe Bryant poskrbel, da se je ta model zares uveljavil kot ikona. Na začetku leta 2000 je nosil poseben model Flight Huarache v rumeno-vijoličastih barvah ekipe Lakers, ki je navdušil navijače. Bryantova vsestranskost je navdihnila Avara, da je ustvaril še eno različico Huaracheja, ki je postala priljubljena košarkarska trenirka v devetdesetih letih - Nike Air Zoom Huarache 2k4.
Nike Huarache je drzen čevelj. Takšen je bil leta 1991 in takšen je še danes. Navdihnil ga je čevelj za vodno smučanje, razglašal ga je Sandy Bodecker, ignorirali so ga vodje trgovin, hvalil pa ga je Michael Johnson. Uspeval je na košarkarskih igriščih, nosili pa so ga znani igralci. Sčasoma je postal priljubljen modni kos. To je copat, ki je bil skorajda odložen, še preden ga je javnost sploh videla. Odkar je premagal te začetne težave, pa je izjemen Huarache še naprej uspešno prodajan.